POMOCY!! Jak zainstalowac GCC pod Windowsami??

Witam Pytalem juz wczoraj o kompilator C dla Motoroli 68000, ale nie uzyskalem zadnej odpowiedzi:( Poniewaz sprawa jest bardzo pilna dla mnie pozwole sobie na zadanie dodatkowego pytania:

Jak zainstalowac GCC pod Windowsami?? Mam zainstalowanego Cygwina i MinGW, nie mam jednak pojecia co dalej:( Sciagniata mam wersje bin GCC 3.2.3, tylko nie wiem jak ja doinstalowac pod Cygwinem/MinGW. Czy taki zestaw wystarczy do kompilowania na M68000?, a moze trzeba jeszcze jakies biblioteki dla Motoroli sciagnac i rowniez doinstalowac?? Podejzewam ze sprawa wyglada identycznie jak dla AVR czy 8051, a skoro na grupie wielu ludzi uzywa GCC do kompilacji na te procki, moze ktos poratuje zdesperowanego kolege?? Dzieki z gory. Czekam z niecierpliwoscia na odpowiedzi. Pozdrawiam wszytkich ktorym chcialo sie przeczytac tego posta:)

Epson

Reply to
Epson

Jeszcze nie wiem (jak zainstalować), ale właśnie "Cygwin Setup 35% done". Z GCC jeszcze nie wiem, bo to za chwilę. Jak coś będę wiedział, to powiem. Na Twojego posta odpowiedziałem (też mętnie) przed chwilą.

Pozdr. Scoobie

Reply to
Scoobie

No i jak poszlo kompilowanie zrodlowek do GCC na AVRa?? Ja z kumplem ( tzn przede wszytkim kumpel Linuxowiec...) probowalismy skompilowac pod Cygwinem zrodla GCC na Motorolke, ale niestety poki co sie wywala podczas kompilacja:( Ciekawe czy Tobie sie uda?? Daj znac Pozwodzenia Epson

Reply to
Epson