pomoc z bascomem

witam nie bede tutaj smiecic za bardzo. mam pare pytan co do bascoma. szczegolnie o timer0 i 1 nie wiem czy pytac tutaj czy lepiej na priv, jezeli ktos sie czuje na silach i chcialby pomoc to prosze o kontakt

Piotr GG 3041293

Reply to
Piotr Nowak

Witam..

Pisz śmiało, pewnie pomożemy ;-) Poza tym polecam u mnie na stronce

archiwum grupy avt.ep.bascom z 3 czy 4 lat wstecz w formacie ołtluka kalkulator do wyliczania timerów w procesorach Artykuły z EP autorstwa Marcina Wiązani i mojego dotyczący timerów. na serwerze news://news.ep.com.pl jest grupa avt.ep.bascom Pisać też możesz na priv.

Pozdrawiam Artur Starz

Reply to
Artur Starz