pomiar sygnału RTV za pomocą kompa

Witam grupę.

Czy spotkał się ktoś z wykorzystaniem kompa z kartą TV+radio do pomiaru siły sygnału TV i radiowego w kablu RTV? Nie chodzi mi o antenę satelitarną, ale o pasmo UKF/1-12/25-69 i pasmo kablowe TV. Chodzi o w miarę tanie rozwiązanie do zastosowania przy doborze (dostrojeniu) wzmacniaczy i innych elementów w małej kablówce. Nie musi dawać super precyzyjnych wyników. Wystarczyłoby jeśli uzyskam informację, że poziom sygnału jest w normie lub od niej odbiega i w którą stronę. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

Pozdrawiam GGO

Reply to
GGO

GGO napisał(a):

Hmm nie chciałbym cię okłamać ale wydawało mi się że programik DScaler to pokazuje chyba.

ra|)ek

Użytkownik "ra|)ek" <usun_to snipped-for-privacy@konto.pl napisał w wiadomości news:cqvgph$1pc$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Z tego co przeczytalem na w/w stronie - oprogramowanie to "pracuje" na sygnale video. Nie ma to niestety wiele wspolnego z problemem poruszanym przez GGO.

pozdrawiam S.J>

PS. A nawiasem mówiąc, jak ktoś rozwiąże ten problem, znajdzie oprogramowanie, to dajcie znać na priva.

Reply to
S.J

Użytkownik "S.J>" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:cr2u00$hq7$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... (ciap)

A reszta pozostanie nieoświecona ?