podswietlany wylacznik

Spiesze doniesc, ze w Castoramie pojawily sie kondensatory przeznaczone do likwidacji migania swietlowek i ledowek z podswietlanym wylacznikiem.

Cena ~10zl, ale porzadnie wykonane - koncowki z linki izolowanej, po ok 10cm, same konce zagniecione.

Jaka pojemność? Ja daję 330n/400V...

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7952588176$ snipped-for-privacy@squadack.com... Hello J.F.,

No ba, pojemnosc oczywiscie nie ujawniona, ale na oko mniej wiecej tej wielkosci.

Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:562e101c$0$643$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup Hello J.F.,

P.S. okazuje sie, ze nie tylko w Castoramie

100nF X2 - dobrze, że bezpieczne kondensatory dają.

W Castoramie mają lampki LED 0.5W z czujnikiem ruchu. Oświetlenie akurat, żeby oświetlić korytarz. Bez cudowania z instalacją.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w news:7811424019$ snipped-for-privacy@squadack.com... : : >

: > (...) : >

: : W Castoramie mają lampki LED 0.5W z czujnikiem ruchu. Oświetlenie : akurat, żeby oświetlić korytarz. Bez cudowania z instalacją. :

Zerknąłem:

Lampa LED EURA ML-11A8 z czujnikiem ruchu — 138 złotych.

No wiesz, RoMan'ie, deczko drogo. No a ten mój pomysł jednak zdecydowanie tańszy w instalacji. Jeno zjadłby jakieś dodatkowe miliwaty na dobę...

Reply to
(c)RaSz

Użytkownik " (c)RaSz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5637a45e$0$22823$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w

Eee - a przy 0.5W to w ogole potrzebne jakies czujniki i podswietlenia ? Moze wlaczyc na stale :-)

Nawet jakby miala kosztowac 13.80, to licznik tyle nabije po 46 tys godzin swiecenia - 5 lat

Ciekawe, bo kupiłem za 29.90 czy 19.90 - już nie pamiętam a paragon wyrzuciłem.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w news:6923924663$ snipped-for-privacy@squadack.com ... : : > (...) : > Zerknąłem: : > Lampa LED EURA ML-11A8 z czujnikiem ruchu — 138 złotych. : : Ciekawe, bo kupiłem za 29.90 czy 19.90 - już nie pamiętam : a paragon wyrzuciłem. :

Hm, to zerknij jeszcze tu:

— jak widać dość tanie są, nie wiedzieć czemu, jedynie lampy halogenowe, a LED-y droższe. A przecież LED-ówki już w wielu miejscach bardzo potaniały. Ja w swojej okolicy mam sklepik, gdzie kupuję kompaktowe (do żar-żarówkowych oprawek) o mocy 7, lub 5 W — po... 5 złotych! Ale w większości sklepów są kilkakrotnie droższe... No cóż, może i jest jakaś różnica w jakości / trwałości, ale póki co — ja jej nie doświadczyłem.

Reply to
(c)RaSz

W dniu 2015-11-02 o 15:33, (c)RaSz pisze:

To podepnij ten kondesator do wyłącznika równolegle, wtedy będzie ci płynął większy prąd pojemnościowy i ledy będą mocniej świecić wyłączone.

Reply to
janusz_k

: >> Zerknąłem: : >> Lampa LED EURA ML-11A8 z czujnikiem ruchu — 138 złotych.

Ale ja to kpiłem w realnym sklepie a nie na stronie. Na stronie pokazujesz mi oprawy z LEDami po 10 i więcej watów. A ja mówię o małej lampce, wkładanej bezpośrednio do gniazdka.