podpiecie przekaznika

Witam ....

Mam pytanko.. jak najlepiej podpiac przekaznik do procesorka ATMega przekaznik 5V o mocy na stykach do 2A

pozdraiwam artm

Reply to
ipartners

W artykule <opr8kf64haojeb4a@a1700> ipartners napisal(a):

Kabelkiem? ;-)

Pomiędzy port procesora i przekaźnik wstaw 4N33. Albo tranzystor, ale optoizolacja zawsze się przyda.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz
26 May 2004 06:56:05 GMT, na pl.misc.elektronika, Marcin Stanisz napisał(a):

To należy wywiesić nad łóżkiem !! :-)

Reply to
Jurek Szczesiul

Wylazł Pszemol z killfile'a i napisal:

Tak. Hint: sam tranzystor nieźle sprzęga zwrotnie.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Wylazł Pszemol z killfile'a i napisal:

Nie denerwuj się - trochę mi się spieszyło ;-) Poza tym sprawdzam, czy jeszcze polskiego nie zapomniałeś ;-)

Tak. Cewkę. Przecież sam przyznałeś, że w momencie rozłączania indukuje się w niej przepięcie.

Ale cewka od wyjścia już nie. Raz się na tym przejechałem.

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz