podłaczenie LCD alfanumerycznego do płytki? czego użyć?

Witam Mam taki problem. Kupilem sobie taki moduł wyświetlacza LCD 2x16:

tylko sprawa się komplikuje bo nie wiem jak go fizycznie połaczyć. Tzn. jakich elementów użyć. Czy są dostępne takie złącza krawędziowe, coś jak to w co się wtykało karty ze złączem ISA?

Chciałbym, żeby całość była połączona za pomocą taśmy (awg28-16 ? ) - zależy mi na elastyczności polaczenia, i chciałbym, żebym mógł wyświetlacz wypinać, wpinać z tej taśmy, podobnie, żeby z drugiej strony taśmy, czyli do PCB była możliwość podpięcia i wypięcia.

Czytalem coś o goldpinach w archiwum. Nada się tutaj? A jak już mam goldpiny (złącze szpilkowe ?) to jak podlaczyć do nich taśmę?

Tutaj zamieszczam zdjęcie tego złącza, trochę nieostre, ale widać o co chodzi:)

aaa! z drugiej strony plytki modułu LCD też są te wyprowadzenia (są po obu stronach krawędzi, której foto widzicie:)

Pozdrawiam, Kuba

Goldpiny beda ok, mozesz kupic w wersji zagietej pod katem 90 stopni. Do tego mozna kupic wtyczke zenska i bedziesz mial latworozlaczalne polaczenie. Cos takiego jak tu

tez stosowna wtyczke umiescic na plytce, tak, ze wyswietlacz jakby na nia nakladasz.

Reply to
T.M.F.

Albo to:

T.M.F.

Niestety linki od Ciebie mi się nie wyświetlają.

A są jakieś takie "bez lutownicze" przejściówki na taśmę z goldpinów (widziałem gdzieś, że we wtyczce są takie szpilki, które się wbijają w taśme) ? Pozdrawiam, Kuba

Wybierz w tme zlacza, a nastepnie zlacza sygnalowe->zlacza kk raster 2,54mm.

Dalem ci linki do zaciskanych. Te o ktorych piszesz to chyba sa w wersji tylko dwu i wiecej rzedowej.

Reply to
T.M.F.