Plyty ECS K7SOM/K7SEM wylutowanie proca?

Czy ktos probowal wylutowywac procesor wlutowany w plyte? Mam takowa uwalona - nie dziala mysz oraz klawiatura i tak sie zastanawiam czy proca da sie wylutowac bez 'pozostawienia' nozek w otworkach;) technicznie nie widze problemu, jednak nie jestem pewien czy te procki maja takie same nozki jak zwykle durony i czy przypadkiem nie odkleja sie od podstawy przy nagrzewaniu; ma ktos doswiadczenie w temacie?

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

A kiedys z ciekawosci sprobowalem narzedzie: opalarka wynik: oddzielnie plyta, oddzielnie procek wynik II: przy odrobinie zaciecia mozna wyczyscic przelotki do dalszych eksperymentow wynik III: procek nie dzialal wniosek: da sie Pozdrawiam Tomek Ps. Mozna przyjac ze operacja sie udala, pacjent nie przezyl (czy tez juz nie zyl).

Reply to
spam

Greg(G.Kasprowicz

ArturVF500 napisał(a):

Ja dla próby wyciągałem złącza PCI i AGP z płyty. Miałem tygiel 10x5cm z cyną. Rozgrzewała to kuchenka elektryczna. Kładłem na to płytę i wyciągałem złącza. Się nagrzewały więc kombinerkami trzeba.

Pozdrawiam Krzysztof Szmurło

Reply to
Krzysztof Szmurło