Płytki wielowarstwowe

Witam,

Ile może mnie kosztować zlecenie wykonania czterowarstwowego PCB o wymiarach około 10x15cm i ilości sztuk jeden? Ścieżki szerokości 6-8 mils.

Reply to
Jakub Klama

250 zł + VAT:
Więcej informacji tutaj:
Jak znajdziesz taniej to sie pochwal.
Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik "Jakub Klama" snipped-for-privacy@apcoh.org napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@jceel.visible.pl...

6 milsow - lo matko co to bedzie ??? Ja bym sie w Polsce bal komukolwiek to zlecic i jeszcze 4-y warstwy. A przelotki jakie ?
Reply to
Pelos

Użytkownik "Pelos" snipped-for-privacy@pelos.pl napisał w wiadomości news:d8r1ib$8de$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

Bez przesady te 6 milsow ....ja robilem w KONO to 6 milsow mialem na wewnetrznych i 6 warstw a przelotki 12/20 i wyszly spoko...tyle ze byly testowane elektrycznie, za friko oczywiscie.

Reply to
Tomek

Tomek napisal(a):

A co to jest to KONO?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" snipped-for-privacy@Xpoczta.Xonet.Xpl.removeX> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

:))

Reply to
Tomek

zlecalem nawet mneisze niz 6 mils Techoservice (przez Doublepad), i wyszlo spoko, 4 oraz 6 warstw

Reply to
Greg

Taa ... ja sie powtorze - ale widziales moze maszyne do tego testowania ? Bo zadanie wydaje mi sie nietrywialne ..

no jasne ze widzialem, bylem kiedys u nich w firmie ...speedy 580 firmy Mania. Fajne cacko ale kosztuje ok 60k E

Reply to
Tomek