Płytki dwustronne...

Mam pytanie jak w sumie robicie płytki dwustronne? Tzn jak ustalacie położenie względem siebie obydwu kalek (jeżeli metodą foto) albo obydwu kartek papieru (metoda termo)? Jakieś otwory pilotażowe w płytce??

Pozdrawiam

Reply to
BYRRT!

sposob dla foto, nie wiem jak sie sprawdzi do termo - trzeba by modyfikowac: miedzy warstwy folii z mozaika sciezek wklejamy wkladke chociazby z tektury modelarskiej o grubosci odpowiadajacej grubosci laminatu. wkładka ma kształt litery L, albo lepeij nawet U i najlepiej zeby dokładnie odpowiadała rozmiarowi naswietlanej płytki. centrowanie warstw wykonujemy w czasie sklejania całosci (tj. folia+karton+folia), potem mozemy spokojnie wsuwac do srodka laminat i wrzucac do naswietlania. no a forma nadaje sie do produkcji seryjnej. przy termo można by chyba tak samo, tylko ze tzreba by chyba potem całość rozcinac i do każdej płytki sklejać nową formę...

Reply to
prosiak

no, ale zawsze jest to sposob :) Dzieki za info - chcialem to robic ale bez tej tekturki i tak sie balem ze sie rozjedzie...

Pozdrawiam!

Reply to
BYRRT!