Płytka uniwersalna LQFP 100

Witam, gdzie można dostać płytkę uniwersalną pod obudowę LQFP 100 z rastrem 0,5mm? Znalazłem MB-QFP-3 tutaj:

tylko te 208 wyprowadzeń może mi wprowadzić za duży chaos i mniej wygodne są trzy rzędy goldpinów. Michał

Reply to
Michal Lankosz

Użytkownik "Michal Lankosz" snipped-for-privacy@lubie.spamu napisał w wiadomości news:ebtdb1$mmk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Znalazłem to:

TomT

Reply to
TomT

Heh, na ich www byłem i nie mają takiej wystawionej, a na Allegro nie przyszło mi do głowy szukać takich płytek. Dzięki, chyba skorzystam,

Michał

Reply to
Michal Lankosz