Marek Dzwonnik
Reply to
Robert Wańkowski

VSS napisał(a):

MEk (metyloetyloketon)

Reply to
MAc

VSS napisał(a):

hmm, a jakbyś wpadł do jakiejś firmy, która robi reklamy (a szczególnie gadgety reklamowe) z pleksi? (w gliwicach, to wiem gdzie) - MEK to jeden z podstawowych składników klejów do pleksi.(duże flaszki w POCH w gliwicach). O możesz przecież podziałać klejem do pleksi - był kiedyś taki biało-granatowy z serii bison. Tyle, że trudno jest plexi chemicznie ładnie zmatowić, wychodzą mazy. piaskowanie, hmm, nie wiem, ale wydaje mi się, że pleksi może być za miękkie i piasek moiże je rozgrzać i się trochę powbijać. może faktycznie folia matowa, albo folia samoprzylepna z rastrem - MAc

Reply to
MAc

VSS napisał(a):

Za 65 gołot powinien wrócić spec ze znajomej firmy. Koniec zgadywania, spytam magika.

Reply to
MAc

VSS napisał(a):

Odrzucili wszystkie domorosłe metody z wyjątkiem jednej - przegrawerować ploterem laserowym. Ponoć wychodzi świetnie. W gliwicach mogą to zrobić za 1/2 l rozcieńczonego konserwantu do styków. Pewnie znajdziesz kogoś w Poznaniu. może za piwo, może za dychę. Facet upierał się, że nie ma lepszej metody, uzależniał wszystko od typu plexi (lana, tłoczona) i miliona innych parametrów.

MAc

Reply to
MAc