piloty samochodowe zeswirowaly :(

witam

Jestem tu po raz pierwszy, wiec nie wiem o co wolno pytac a co jest nie na temat :) ..ale mam taki problem pewnie elektroniczny ..a wiec mam 2 piloty do alarmu samochodowego. Do niedawna dzialaly sprawnie a teraz jeden potrafi tylko zamykac a drugi otwierac. :( ..wypada chodzic z dwoma

Gdy przestal dzialac ten pierwszy to wydedukowalem, ze poprostu bateria jest slaba i potrafi tylko otwierac coby gdzies w trasie nie zamknac bryki a potem miec zonka, ale jak w drugim stalo sie odwrotnie (tylko zamyka) to zglupialem.

Podpowiedzcie od czego zaczelibyscie naprawe. Co moze byc z nimi nie tak??

pozdrawiam

florian

Reply to
florian

Od wymiany baterii.

Reply to
Pszemol
Reply to
Grzegorz Kurczyk

florian:

jak nie pomoże:

wymiana baterii nowa synchronizacja z alarmem (rozumiem, że pilot ze zmiennym kodem)

to zajrzyj do środka pilota. Mój miał zaświnione ścieżki i jakieś śniadanie między nóżkami kontrolera. Po wyczyszczeniu płytki chodzi jak nowy.

Waldm

Reply to
Waldemar Krzok