Pilot General Premium (pilot uniwersalny)

Mam taki pilot jak w tytule. Gdzie mogę znaleźć manual do niego jak zaprogramować (to w sumie mam chyba zrobione) i jak znaleźć odpowiedniki przycisków/funkcji oryginalnego pilota?

Niby mam zaprogramowany pod VHS Panasonica HD-640, ale nie potrafię znaleźć klawisza odpowiadającego oryginalnemu przyciskowi AUDIO.

Reply to
radekp

W dniu 2021-09-28 o 12:51, J.F. pisze:

Są strony z opisami kodów pilotów. Są piloty uniwersalne z możliwością robienia backupu (Logitech) Własnoręczne zrobienie backupu / sczytanie kodów jest proste.

Reply to
Desoft