Pilnie poszukuję - na dziś wieczór :) - kwarc 6MHz (najlepiej HC49S)...Gdańsk

Witam,

Do odpalenia prototypu pewnego urządzenia brakuje mi jedynie tego rezonatora i uparlem sie jak osiołek, zeby to zrobić wlasnie dzis wieczorkiem :) Bylbym chetny podjechac gdzies autkiem (w okolicach trojmiasta), aby ten kwarc nabyć drogą zamiany na piwo lub PLNy...

Z góry dziekuje za odpowiedzi lokalnych elektronikow :)

Pozdrawiam Bartek GG 2147096 tel. 0 5 0 8 7 4 1 5 2 3

Reply to
Fabryka

Akurat mi zalega na skladzie, tyle, ze w Katowicach:) Ale zeby nie bylo OT to potrzebuje na dzisiaj ATMega8 :) Ma ktos z okolic pod reka?:) Bo mam ATMega8L, ale ona chyba nie pojdzie na 16MHz? Nawet przy 5V zasilania? W datasheecie jest ze wersja L do 8MHz :(

Reply to
T.M.F.

Sprawdzałem na ATMega128L. Chodzi bez żadnych problemów na 16MHz przy 5V. Po prostu wlutować i sprawdzić. K.

Reply to
John Smith