PIC18F452

wiem google... czy ten PIC z topic'a ma zlacze ISP? Jezeli tak jakis schemat programatora i soft to zaladowania mile widziane :) z gory zt

Reply to
Pawel Kurzawa

Użytkownik Pawel Kurzawa napisał:

A który teraz nie ma?

Nie ma to jak firmowe. Niedrogo i NO ANY PROBLEMS.

Reply to
A.Grodecki

Dokladnie :-)

Nie do konca - mi sie ICD2 czasami wiesza... i nie pisac ze to wina kompa/windy, bo to _jedyne_ co sie wiesza :-(

Reply to
jerry1111

Użytkownik jerry1111 napisał:

To się zdarza i zdarzać musi, gdy są jakies zakłócenia elektryczne albo linia połączeniowa target-icd nie spełnia w danym układzie warunków poprawnej pracy. To bardzo delikatna sprawa, bo wszystko jest ze sobą galwanicznie połączone a linie sa czułe. Pretensje miabym raczej do samego MPLAB-a, którego, do cholery, mogliby zrobić raz a dobrze! Moje ICD2 przeżyły takie rzeczy, że aż sam się dziwię :)

Reply to
A.Grodecki

Chcialbym zeby tak bylo :-( To cholerstwo zawiesza sie chyba programowo - glownie podczas debugowania... W zasadzie jak uzywam w cyklu Program->Release from reset, to dziala nadzwyczaj poprawnie - ino w momencie potrzeby debugowania in-circuit celem znalezienia bledu lubi sie zawiesic :-(

:-)

Reply to
jerry1111

Użytkownik jerry1111 napisał:

Typowy objaw, kedy w układzie jest coś nie tak. Mam taki jeden układ, z którego debugowaniem sa paskudne problemy. Na innej płyce tan sam procesor debuguje sie bez pudła. To nie wina ICD2.

Reply to
A.Grodecki

Eeee... 7805 + 4 ledy :-( Zasilanie z bakterii - puszczony na 3 dni sie nie zawiesil, a przy debugowaniu problemy - znaczy nie zatrzyma sie na breakpoincie i kalapitus, trza resetowac. A w miedzyczasie powiesi sie MPLAB.

Reply to
jerry1111

Użytkownik jerry1111 napisał:

Podstawowe pytanie - piny b7 i b6 służą tylko do połączenia z icd, czy pracują też w układzie? Jesli to pierwsze to należy szukać przyczyny np w pętli zasilania, jeśli to drugie, przede wszystkim w zakłóceniach na liniach icd. ICD2 może być też rozwalony, ale to nie wina producenta raczej ;)

Reply to
A.Grodecki

RB6 i 7 ida tylko do ICD. Dalem sobie z tym spokoj - po prostu tak dziala... moze metoda windowsowa (upgrade) pomoze :-)

Reply to
jerry1111