parametry i uzyskiwanie sygnałów audio

Użytkownik "smycza" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:bnek70$pq7$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

piloksztaltny/prostokatny/sinusoidalny

Częstotliwość 20Hz-20kHz - bo taki jest teoretyczny zakres słyszalności ucha ludzkiego, ale u różnych osób może być różny i poza tym z wiekem się zawęża, a nie wiem ile masz lat:))))) Dlatego lepiej podaj jakąś częstotliwość w zakresie 50 Hz - 10kHz.

Jak chodzi o amplitudę to - możesz zacząć od 100 mV i ew. stopniowo zwiększać, jeśli będzie za cicho.

Tadek

Reply to
Tadek

witam mam dwa pytania do zorientowanych w temacie forumowiczow

1) w jaki sposob moznaby podac przebieg piloksztaltny/prostokatny/sinusoidalny na wyjscie typu LINE by pozniej podlaczyc sygnal do wzmacniacza i uslyszec efekt czyli 2)jakie sa parametry takiego przebiegu w specyfikacji wejsc typu Line ?

pozdrawiam, smycza

Reply to
smycza

On Behalf Of smycza

Pod prąd? No, to chyba trzeba dać jeden parametr o wartości powyżej 200V, żeby sygnał podany na wyjście, można było odsłuchać na wejściu. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel