Pandora - odbiornik

Jest sobie "genome music projekt" - Radio Pandora. Pojawiło się urządzenie pozwalające na podpięcie się do sieci i odbiór "bez komputera" ;-)

czy ktoś wie jak to jest zbudowane albo wyśle mnie w miejsca gdzie się mogę douczyć?

MAc

Reply to
MAc

Przyłączam się do prośby.

Słucham sobie już Pandory od dłuższego czasu, i muszę przyznać że przy neizbyt przesadnym klikaniu utworów "na plus" i "na minus" teraz radyjko wynajduje mi dokładnie taką muzykę jak lubię :) Nawet nie sądziłem że jest jeszcze tyle fajnej muzyki na świecie ;)

Wracając do tematu - reklama tego grajka ze slimdevices była pierwszym bannerem jaki świadomie klinkąłem od dobrych 6 miesięcy :))

Temat pandory jest o tyle ciekawy, że "normalny" plajer jest flashowy ;|

Pozdrowienia

Reply to
giq

giq napisał(a):

Identyczna reakcja :-) - też mnie to zaskoczyło

MAc

Reply to
MAc
Reply to
Martin Lukasik

Dnia Tue, 28 Nov 2006 18:22:13 +0100, MAc napisał(a):

Panowie. Komputer "małopłytkowy", linux w wersji tekstowej i mpg123 powinno zaspokoić wasze najbardziej wyszukane potrzeby muzyczne :)

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz