Pamięć FIFO asynch 2M*8 a najlepiej 4M*8

Właśnie,

czy uda się w naszym kochanym kraju kupić pamięć FIFO asynch 2M*8 a najlepiej

4M*8 w ilościach nie-wagonowych (i jeszcze w jakiejś normalnej obudowie :-)) ? Potrzebuje kilku sztuk - Pasuje mi na przykład MSM518221A

Wiem że tak to tylko w Erze... ale może sie uda :-)

Reply to
Verox

On Tue, 26 Dec 2006 20:30:40 +0000 (UTC), Verox napisał:

Oczywiście chodzi mi o pamięci 2 lub 4 Mbit w organizacji 256k*8 albo 512k*8 :-)

Ach te święta ;-)

Reply to
Verox