oznaczenie tranzystora SMD

lupa pokazuje 8CB, dostałem je jako "jakieś zwykłe npn", ale nijak mi się to nie zgadza z oznaczeniami kodowymi z sieci. czy ktoś pomógłby zweryfikować?

tyle znalazłem, ale nijak mi to nie pasuje:

8C NJM78L05A NJR KQ SOT89 78L 5.0V 0.1A regulator 8C MMBZ5228B Mot C SOT23 3.9V zener 0.225W 8C MUN2213 Mot N SOT23 npn dtr 47k + 47k 8C MUN5213 Mot N SOT323 npn dtr 47k + 47k 8C 2DA1774S Dio N SOT523 gp pnp 60V 150mA hfe 270-560

MAc

Reply to
MAc

ZbychJ napisał(a):

Ślepy jestem albo moje gógle są wredne. Pierwsze dwie pozycje to spis wg G4PMK - stamtąd wziąłem opis do 8C

w następnych też nic nie znalazłem, niemiecka wyszukiwarka kodów napisała "Keine" i jeszcze poszprechała, ale tranzystora mi nie pokazała. podrzuć link proszę, bo na zaćmę (kurzą) niewiele pomaga

MAc

Reply to
MAc

ZbychJ napisał(a):

:-) przeczytaj do końca mój pierwszy post i zobacz wyliczankę pod koniec. :-) - tyle wiedziałem już na początku - lekcję z google odrobiłem, myślałem, że namierzyłeś coś innego. Mimo wszystko dzięki.

problem w tym, że to sot23 - a źródło z którego to otrzymałem upiera się, że to na pewno jakieś zupełnie standartowe NPNy, bo nic innego nigdy nie miał. chociaż może to faktycznie cyfrowy... chociaż mi jakoś nie pasuje.

Jeszcze raz podziękowania

MAc

Reply to
MAc

ZbychJ napisał(a):

no sure, wiem gdzie są podłączone - tylko tak jak piszę - , facet od którego je dostałem zarzekał się, że niemożliwe żeby to były dtr-y, bo grzebie wyłącznie w analogówce i na 100% nic takiego nie kupował.

No i myślałem, że może jest jeszcze coś czego nie ma w tych tzw. "najbardziej oczywistych" spisach. - czyli, że coś przegapiłem. Ale okazuje się, że raczej nie ... :-(((

No i muszę czekać do rana z lutowaniem

MAc

Reply to
MAc