[OT] znacie ta marke sprzetu :)?

aukcja nie moja

droga bardzo popularna marka

Reply to
NoRek

NoRek pisze:

Rzeczywiście popularna, mam parę wysłużonych ale świetnie działających Cautionów. Swego czasu Rosjanie podrabiali ich produkty i sprzedawali jako "Wnimanie", a Niemcy robili te swoje "Achtungi" :)

d.

Reply to
Dariusz Pelka

NoRek pisze:

AFAIR na fun.from.hell.pl widziałem kiedyś kalifornijski mandat za prędkość wypisany na nazwisko Mr. Prawo Jazdy

a także nazwę jakiejś korporacji: "This is to certify"

NoRek pisze:

<lol>

Znam największą firmę. Zatrudnia pewnie ok 1mld pracowników. Często kupujemy jej produkty: MADE IN CHINA.

L.

Reply to
Legato

NoRek pisze:

To ja może koledze wytłumaczę w czym rzecz. :)

Wyniki tłumaczenia: caution angielsko-polski

ostrzegawczy [a] ostrożność [n, rodz. f] ostrzec [v] oględność [n, rodz. f] usilnie polecać [v] przezorność [n, rodz. f] roztropność [n, rodz. f] uwaga [n, rodz. f] ostrzeżenie [n, rodz. n] przestrzeżenie [n, rodz. n] przestroga [n, rodz. f] nagana [n, rodz. f]

I to nie jest żadna firma.

PS

na przyszłość.

Pozdro L.

Reply to
Legato

NoRek pisze: > aukcja nie moja >

> [...]

ostrzegawczy [a] ostrożność [n, rodz. f] ostrzec [v] oględność [n, rodz. f] usilnie polecać [v] przezorność [n, rodz. f] roztropność [n, rodz. f] uwaga [n, rodz. f] ostrzeżenie [n, rodz. n] przestrzeżenie [n, rodz. n] przestroga [n, rodz. f] nagana [n, rodz. f]

I to nie jest żadna firma, no chyba że firma nazywa się Przezorność bądź Przestroga ;)

PS

na przyszłość.

Pozdro L.

Reply to
Legato

Legato denied rebel lies:

Kolega zgubił gdzieś poczucie humoru czy to chwilowa niedyspozycja?

Reply to
MoonWolf

Dał się ponieść ;)

d.

Reply to
Dariusz Pelka

Dariusz Pelka pisze:

Anglia,Londyn, 2009, październik. Po ciężkim dniu pracy w biurze projektowym NoRek wraca zamyślony przez ulice miasta. Otoczony rozmyślaniem o nowym projekcie zasilacza z dużą precyzją stabilizacji napięcia sygnowanym własnym nazwiskiem powoli nieświadomie wchodzi na ulicę w prost pod pędzący samochód marki Vauxhall.

Ktoś krzyknie CAUTION!

NoRek w przebłysku podświadomości usłyszał nazwę firmy o którą kiedyś zapytał na grupie elektronicznej. Nic mu ona nie mówiła.

Jak we mgle NoRek usłyszał klakson nadjeżdżającego auta. Pędzący samochód z trudem ominą NoRka zahaczywszy lusterkiem o rękaw.

Nagle otrzeźwiał jakby wyrwany ze snu. Powoli dochodziło do nie go co zaszło przed momentem. No, tak - pomyślał - CAUTION to uwaga a nie firma!

Wyrwany z letargu zamyślan NoRek wracał do domu szczęśliwy w poczuciu rozwiązania zagadki nazwy firmy. Zaśmiał się do siebie, jak mogłem nie wiedzieć tak prostej oczywistej rzeczy. Miał trochę za złe, że wtedy go wyśmiano a nikt nie przybliżył mu świata wiedzy.

Kroczył z dumą do domu.

Reply to
Legato

[...]

Niemożliwe!

co palisz?

ps:nie zauwazyles ":)"w temacie?

Reply to
NoRek

Jesli statek moze sie nazywac Enterprise, to czemu firma nie moze sie nazywac Przestroga ?

:-)

Am Thu, 18 Sep 2008 11:59:22 +0200, RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl schrieb:

Witam Was wszystkich.

Przed ok. 15-tu laty istniala we Wiedniu komputerowa Firma o nazwie: "Vorsicht Hochspannung" ("Uwaga wysokie Napiecie") - (Wlasciciela tej Firmy znalem osobiscie - Peter Jäger).

Pozdrowienia Wojtek

Reply to
Wojciech Kopciak