[OT] Praca w Trójmieście

Firma z Gdańska zatrudni młodą, uzdolnioną osobę do montażu SMD urządzeń elektronicznych. Preferowane osoby z odpowiednim doświadczeniem w zakresie montażu, napraw i uruchamiania. Możliwość zatrudnienia na stałe.

Oferty pisemne wyłącznie na: snipped-for-privacy@axes.pl

Reply to
Sebcio

Użytkownik "Sebcio" snipped-for-privacy@tlen.wytnijmnie.pl> napisał w wiadomości news:d4iilp$s5t$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

taaa do 35 lat z 20 letnim doswiadczeniem

;)))))))

Włodek P.S. czemu mi wesoło ? nie wiem ...

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Ciekawe skąd młoda osoba będzie miała odpowiednie doświadczenie. Czyżby szef wierzył w reinkarnację? :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisał(a):

nigdy nie sądziłem że potrzeba dwudziestu lat doświadczenia aby montować urządzenia elektroniczne :)

ja tym bardziej. Na pewno niewesołe jest to, że czytając CV lub listy motywacyjne kandydatów "po szkołach" pojawia się dziwne wrażenie, że znacznie łatwiej znaleźć jest pisarza niż solidnego montażystę który wie do czego służy topnik.

Reply to
Sebcio

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisał(a):

nigdy nie sądziłem że potrzeba dwudziestu lat doświadczenia aby montować urządzenia elektroniczne :)

ja tym bardziej. Na pewno niewesołe jest to, że przeczytaniu CV lub listów motywacyjnych kandydatów "po szkołach" oraz po późniejszej konfrontacji z rzeczywistością pojawia się dziwne wrażenie, że znacznie łatwiej znaleźć jest pisarza niż solidnego montażystę który wie do czego służy topnik.

Reply to
Sebcio

A patrz cuda sie zdarzaja:-) Ja mam 23 lata i w wieku 17 zaczalem dorywczo pracowac lutujac SMD. Niedawno zaczalem prace w firmie gdzie szukali do lutowania studenta najlepiej z doswiadczeniem, wiec jak widzisz takie ogloszenie ma sens (pytanie tylko czemu ma byc mloda?) To nie jest oglosznie typu: Poszukujemy _inzyniera_ w wieku ~25 lat z 5 letnim doswiadczeniem.

Pozdrawiam

Reply to
Grzegorz Mentrak

Jacek Maciejewski napisał(a):

Zwróć uwagę, że chodziło o "młodą, uzdolnioną" czyli raczej nie jakiegoś przeciętniaka po zawodówce/technikum/studiach lecz kogoś z zacięciem w tym kierunku, kto trochę się tym zajmuje hobbystycznie ;-)

Reply to
badworm

On Mon, 25 Apr 2005 13:37:17 +0200, Jacek Maciejewski snipped-for-privacy@go2.pl wrote: [.....]

IMO jest prostsze wyjaśnienie - po prostu nie zastanawiają się nad tym, co piszą. Chociaż z drugiej strony ja jestem młodym 35-latkiem i wiem jak używać lutownicy oraz do czego służy topnik. :-) Tylko tak się składa, że nie szukum pracy. :-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec