[ot] jaki stacjon. aparat telefoniczny?

Vectra dala w pakiecie internet, tv i telefon. Telefon -->

(jeden kabelek podlacza do "sily", drugi do routera)

- wkrotce okazal sie niezlym zlomem, szybko padl w nim wyswietlacz, teraz klawisze.

Mam zlecone bojowe zadanie: kupic za *rozsadna* kwote ap. telef. Co radzicie kupic? W sieci propozycji od cholery, trudno wybrac - moze macie cos sprawdzonego do zaproponowania, co za rok nie rozsypie sie? Wymagania sa raczej minimalne:

- wewnetrzna ksiazka tel.,

- wybor ostatniego numeru,

- DOBRY wyswietlacz,

- mozliwosc wyboru sygnalu dla dzwoniacych (i mozliwosc regulacji sily dzwonka),

- regulacja glosnosci dzwieku w sluchawce najprostsze,oczywiste funkcje. W koncu ten tel. wykorzystuje sie (dzisiaj) raczej sporadycznie. Jakies podpowiedzi? thx.

Reply to
1634Racine

Mnie rozczarowały gigasety. Mialem wbiurze 6szt 3 różne modele. Po

10 latach padły wyświetlacze lcd lub słuchawka po prostu się wyłącza podczas rozmowy (nie jest to wina baterii). Z tych 6 działają jeszcze chyba tylko 2.
Reply to
Marek

w temacie telefonów Panasonic jest debest. Używałem, używali klienci i wszędzie działało bez zarzutu. Przejrzyj ich telefony.

Reply to
sirapacz

W dniu 01.11.2018 o 04:15, 1634Racine pisze:

To ja tylko dodam, że bardzo pomocną opcją jest wyświetlanie numeru dzwoniącego (jeśli oczywiście taką usługę masz aktywną u dostawcy). Niby banał w erze smartfonów, ale w telefonach stacjonarnych to już nie takie oczywiste.

Reply to
Jakub Rakus

Jest Thu, 01 Nov 2018 08:45:18 +0100, Marek pisze:

Gigaset C3xx. Aparat ma parę lat i wyświetlacz jeszcze działa, ale jest fatalnej jakości i rzeczywiście wygląda jakby miał zaraz paść. Obsługa nieintuicyjna. Na plus można zaliczyć dobry zasięg. Tak więc nie polecam.

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

W dniu 2018-11-01 o 09:40, sirapacz pisze:

Miałem Panasonica bezprzewodowego i nic w nim nie słyszałem. Miałem stare Siemens Gigaset i potwierdzam awarie wyświetlaczy powyżej zasygnalizowaną. Najlepiej mi służy od wielu lat Philips CD645. Niestety już nie produkowany. Może jest jakiś nowszy model?

Reply to
t-1

W dniu 2018-11-01 o 08:45, Marek pisze:

Mam 2 różne ich typy, A220 beznadziejny, nie zapamiętuje kto dzwonił, no rozpacz! Natomiast C-300 ma wszystko co trzeba, to co wymieniłeś, + jeszcze możliwość wysyłania i przyjmowania... SMS-ów! Acz coś w moim egzemplarzu jest zkaszanione z softem (chyba), bo o ile wysyłać onegdaj się dało, to przyjmowanie nie chciało za-działać, choć kombinowałem z tym długo i namiętnie. Poza tym nie wiem, czy Twój dostawca połączeń obsługuje SMS-owanie? No cóż, wodotrysk, który niezbędny nie jest. C-300 ma też kolorowy wyświetlacz, acz kolorów jest niezbyt dużo, chyba ze 4. Niestety model raczej droższy, coś tak dwukrotnie od najtańszych, ale nie narzekam, działa już długo, żadnych kłopotów (poza tymi nieprzyjmowanymi SMS-ami).

A poza tym naprawdę warto kupić tel. z automatyczną sekretarką, do mnie dzwonią różni sprzedawcy, i kto tam jeszcze — nawet i 5 razy dziennie! Gdyby nie automat, to musiałbym zrezygnować ze "sznurkowego" numeru! Niestety sekretarka swoje kosztuje, acz nie jest to wydatek rujnujący, a na siebie zapracuje ewidentnie.

Z najgorszych słuchawek z jakimi się zetknąłem to Maxcom, choć na ich sekretarkę nie mogę złego słowa powiedzieć. Niestety, sprzedają z co najmniej jedną słuchawką, a ta padnie góra po 2 latach (mi padły 3, czyli to nie przypadek).

Wbrew temu co napisał Jakub Rakus to chyba już nie ma w sprzedaży słuchawek *bez* funkcji CLIP (ang. Calling Line Identification Presentation) — patrz Wikipedia, ale, co mnie zdziwiło, wspomniany A220 nie zapamiętuje kto dzwonił, co jest naprawdę wielce upierdliwe. Pytaj o to sprzedawcy!

Słuchawka powinna być zgodna z dwoma standardami: DECT, i... zapomniałem, jeszcze jednym. Umożliwia to logowanie aparatów różnych wytwórców do jednej bazy. Bo może po pewnym czasie dojrzejesz do kupna kolejnej słuchawki? Ma to swoje zalety, m.in. takie, że gdy są one podpięte do jednej bazy, to mogą działać jako system interkomów. Gdy ktoś ma sporą chałupę, to jest to przydatne.

Reply to
JaNus

sirapacz w news:pree6n$3sbj3$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl

oprocz panasonicow, mam i taki trop (np.) -->

1634Racine