osłona na switche

A cio to za urządzonko? :)

o niebo lepsze CB radio :)

Reply to
DJ MuNiO

Witam serdecznie

gdzie można kupić coś na kształt klawitury do switchy, umieszczonych na płytce drukowanej, końcówki switchy mają przchodzić pzez obudowę, potrzebuję to jakoś estetycznie osłonić zeby miało wygląd

układ tych 10 switchy jest w zasadzie dla nioe dowolny, poszukuję albo calej klawiatury, albo elementó do jej złozęnia tylko gdzie to kupić

pozdrawiam piotr

Reply to
Piotrek SP5FCI

Czy już działa? Z tymi przyciskami może być problem. Kiedyś rozwiązałem go w ten sposób, że znalazłem kawałek pręta z pleksiglasu o średnicy 5mm i pociąłem go na odcinki o takiej długości aby jeden koniec opierał się o przycisk switcha, a drugi lekko wystawał ponad powierzchnię obudowy. Ponieważ nie chciało mi się kombinować z robieniem blokady zabezpieczającej przez wypadnięciem tych kołków, przykleiłem je cyjanopanem do przycisków switch'y. To rozwiązanie ma ten "bajer", że jak w pobliżu switch'y umieści się led'a, to końce popychaczy wystające z obudowy, zaczynają świecić :-) Efekt w ciemności jest powalający, zwłaszcza po tym jak końce kołków zmatowi się drobnym papierem ściernym.

Powodzenia, GM, de SP9RJT

Reply to
SP9RJT

ja używam duże słicze z nakładkami (takie plastikowe kapturki na zatrzask). pstryczek kosztuje 1.50. montuję je na płytce. do płytki przytwierdzam na wkręty dystanse 8mm. w obudowie robię otwory (fi12). dystanse przyklejam cyjanoczymśtam do obudowy i wygląda to całkiem całkiem.

pozdrawiam PC

Reply to
Pablo C

witam

zastanawiam się nad klawiaturą z pilota telewizyjnego, chcę wykorzystać same gumki co wy na to

piotrek sp5fci

Reply to
Piotrek SP5FCI