Ogólnopolski zlot p.m.e.?

W ferworze organizowania zlotu innej grupy wpadł mi do głowy trochę szalony pomysł. Może nie spotka się z żadnym zainteresowaniem, ale spróbować warto.

Co elektroniczne towarzystwo powiedziałoby na to, żeby któregoś wieczoru oderwać się od lutownic i spotkać gdzieś w Polsce na piwie lub herbacie (co kto woli)? Nie wiem, czy były już takie inicjatywy, ale siedzę tu już dwudziesty rok i nie pamiętam żadnej.

Jeśli pisalibyście się na takie spotkanie, to napiszcie proszę od razu miasto lub województwo, które preferujecie, i spotkamy się w tam, gdzie większości chętnych będzie najbliżej. Data do ustalenia jeśli w ogóle będzie jakieś zainteresowanie.

Reply to
Queequeg

Ze względu na stan zdrowia (i finansów) raczej Warszawa, bądź najbliższe okolice, bezpośrednio dostępne komunikacją miejską, bądź kolejową, jeszcze się czuję nie najmocniej, choć zdrowie powoli wraca. Albo ktoś z autem za udział w paliwie. Drobne piwo na miejscu OK, nie mam na lekach bezpośredniego przeciwwskazania do C2H5OH (nie mylić z "Elką", nie obawiam się). Chętnie poznam rozmówców. Wezmę udział, jeśli nie będzie kolizji z innymi sprawami.

Reply to
HF5BS

Masz bardzo złą pamięć Adamie. Zloty są co roku... Po prostu nie są ogłaszane na grupie.

Na co ślepemu oczy? Nie ta grupa!

Rzeczywiście na _tej_ grupie też nie pamiętam zlotów.

Jestem za. Pasuje każdy termin. każde miejsce. Preferowane okolice Warszawy.

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

Jeśli nie są ogłaszane, to nie są grupowe... :) (tak, doczytałem że chodzi o inną grupę, pewnie p.m.s. -- na której zlocie swoją drogą też bym się chętnie pojawił)

Reply to
Queequeg

W dniu 2019-04-26 o 00:03, Queequeg pisze:

Chyba nawet sam proponowałem, to były czasy, gdy był tu aktywny Marek Dzwonnik i Andrzej Kamieniecki. Nigdy ich osobiście nie spotkałem, a wiele wnosili wiedzy w tej grupie.

Warszawa, Piaseczno - najchętniej te okolice.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Się okazuje że to tajna grupa warszawska! Póki co, to my z RoManem jesteśmy z interioru :) Wojtek

Reply to
wowa

RoMan Mandziejewicz pisze tak:

Wyszła Szydło z worka ;)

Reply to
PiteR

Jeśli zlot ma być ogólnopolski, to na pewno nie w DC :P

No, to Gdańsk, albo Szczecin, może Białystok, Suwałki, Bydgoszcz, Lublin, Przemyśl, Kraków, Wrocław, Katowice (ewentualnie Sosnowiec), Częstochowa (to Małopolska, nie Śląsk), Kędzierzyn-K., Ciechanów, Nasielsk, ostatecznie wspominane już Piaseczno, może być Otwock, Legionowo, Łomianki, Wiązowna, Brwinów, Piastów, Nadarzyn, Pruszków, Grodzisk, Milanówek, Karczew, Józefów, Nowy Dwór, Wołomin, Wesoła też może być :)

Reply to
HF5BS

Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

Czyli trzeba pomyśleć nad falownikiem do konwersji na AC.

A... no to we Wilnie lub we Lwowie

:-)

Włodek

Formuła "oderwania się od lutownic" i rozmawianie z elektronikami o wrzodach i polityce?

Reply to
Mirek

Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

Na Madagaskar!

Osoba podpisana jako Mirek snipped-for-privacy@null.dev w artykule <news:qa1761$p38$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl> pisze:

Trzeba renacjonalizować jakiś stadion?

Reply to
Andrzej P. Wozniak

DC == Default City

Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

AC == Alternative City (?)

Czasy pamiętam, spotkałem Marka kiedyś w Semiconductors na Hożej (DC).

My też się kiedyś spotkaliśmy -- w sklepie komputerowym na Poznańskiej (nie pamiętam nazwy, może Znak?), nagrałeś mi EPROMa :)

Reply to
Queequeg

A jeśli się okaże że większość jednak jest z DC? ;)

Reply to
Queequeg