Odbiornik FM 175 - 180MHz z blokadą szumów dewjacja +/-50KHz

Na jakim (jakich) układzie scalonym najlepiej to zbudować? Zwłaszcza nie mam pomysłu na p.cz.Zależy mi na dobrej jakości sygnału. Na pewno pojedyńcza przemiana na 10.7Mhz. Synteza jest już wybrana. Odbiornik ma pracować w torze radiowym o zasięgu 10m (nadajnik ok 5mW mocy) Dzięki za sugestie.

Reply to
Robert R

"Robert R" news:ef0umf$ek5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl

10 metrów? Czy raczej kilometrów? Na 10 metrów to starczy sam generator np. Seilera. Przy mocy jakieś 0,5 mW leciało sobie kila km przy zasięgu optycznym dwóch dipoli tylko, że na częstotliwości połowę niższej :) Czemu akurat tam chcesz nadawać? Co to będzie jakaś radiolinia fonii TV z telewizora co stoi w pokoju do ekipy przy zlewie w kuchni? ;)
Reply to
Andrzej Litewka