Nixie zegar...

... wiem ze bylo pewnie tysiac razy, ale pogooglowalem troche, ale jakos nie moge znalezc ,oprocz AVT, zestawu do zrobienia tego zegara nie na PIC , tylko jakos tak "normlnie" ;) Resumujac:

Czy ktos wie gdzie kupic uklad do zegara nixie na 6 pozycji, H , M , S ?

Reply to
tomla

tzn?

wiekszosc z NIXIE wymaga dekodera "1z10" - dla 6 pozycji to bedzie ok 60 nog...

Reply to
PAndy

Jest sklep, mozna wszystko kupic (tez chyba zlutowane). Jak chcesz koniecznie zaoszczedzic pare euro to firmware (nieoryginalny) do zaprogramowania procesora mozesz dostac u mnie.

Moj zegarek:

Jarek Kutylowski

To trzeba w google wpisac "nixie clock price" :-)

A tu masz troche inspiracji:

Uzytkownik "Jarek Kutylowski" snipped-for-privacy@omega.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@j55g2000cwa.googlegroups.com...

ok, dzieki, ale jak ja wbije ten firmware, jak ja sie nawet na programowaniu picow nie znam ;-/ Tak jak powiedzialem jestem LAMA! ;) Znalazlem tutaj kolege ktory dobrze sobie radzi

, jakby ktos do niego znal mejla, moze on by wykonal kit a ja bym sobie zlutowal, juz sam niewiem :-/

Reply to
tomla

No to mozesz u nich kupic kit z gotowym zaprogramowanym procesorem. Tylko zlutowac. 80 Euro + zasilacz + lampy (IN14 sa po 6 Euro)

(ze sklepem nie mam nic wspolnego!)

Niemniej jednak dla "calkiem" poczatkujacych to nie jest najlepszy kit. Jakby nie bylo spore napiecie i dosc drogie czesci. Ale to juz jak chcesz.

Reply to
Jarek Kutylowski

O->Dnia 29-05-2006 11:45:01 niejaki tomla napisał:

tez sie kiedyś tym interesowałem - zostało mi trochę lamp, układów i sporo linków w temacie - popatrz sobie - może znajdziesz coś co cię interesuje:

p0li
Reply to
Andrzej Litewka

A ja marze o innym designerskim zegarku. Wahadlowym, z wychwytem elektrycznym, w szafce, elegancko... Kurde, tylko ten czas tak popyla, ze nie ma kiedy!!!!! A gdyby zrobic takowy, tylko ze wskaznikami NIXIE zamiast tarczy... Ale czadzior... Pzdr, POKREC.

Reply to
POKREC