nietypowy zasilacz

Witam czy ktoś orientuje się czy można nabyć gdzieś w kraju zasilaczdo firmowego komputera Fujitsu-Siemens nie jest to typowy zasilacz ATX to znaczy jest ale ma nietypowe gabaryty długi i chudy oryginalnego nie chcę bo to jakaś straszna pomyłka włączanie wtyczki do kontaktu grozi uszkodzeniem zasilacza dopóki były na gwarancji to jeszcze to tolerowałem z góry dzięki za pomoc

Reply to
rrrrrrrrrrr

allegro, poszukaj od komputera "markowego" - pewnei trzeba bedzie wyjac z jednej obudowy i wlozyc do drugiej plytkje zasilacza

Reply to
PAndy

Xaveri pisze:

problem polega na tym że zasilacze są wrażliwe na iskrzenie w momencie włączania kabla zasilającego do gniazdka jeżeli włącza się je do sieci przy wyłączonym "tylnym" wyłączniku a potem włącza ten wyłączni k zdecydowanym ruchem jest OK włączenie kabla do kontaktu przy włączonym "tylnym" wyłączniku powoduje uszkodzenie zasilacza. omputery pracują w laboratorium analitycznym w trybie nonstop 24godz. dlatego nikt ich nigdy nie wyłącza, ale zanik napięcia ( a raczej powrót) w sieci zasilającej ma tragiczne skutki. W okresie gwarancyjnym (2 lata) padły chyba 4 z 12 sztuk, ale zostało to wymienione przez sprzedawcę. gwarancja się skończyła i trzeba będzie za to buli8ć więc wolę zabulić za INNE zasilacze do wszystkich egzemplarzy i mieć wreszcie święty spokój. wygląda to mniej więcej tak

poniedziałek spróbuję zrobić foto samego zasilacza

Reply to
rrrrrrrrrrr
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Włodzimierz Wojtiuk pisze:

nie, bo ten ups musiałby być włożony do środka obudowy. zawsze można wyjąć wtyczkę zasilającą pomiędzy UPSem a PCtem :( i problem pozostaje.

Reply to
rrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrr napisało:

Miałem kiedyś UPS włożony do środka obudowy komputera. Miał wielkość i postac standardowego napędu CD. Przy typowej konstrukcji peceta taki UPS wymaga wkrosowania się w zasilacz, chociaż widuje sie też takie obudowy, w których można go zamontować bez takich manewrów (wejście i wyjście miało tam standardowe złącza do kabli). Długo to on nie trzymał, ale z chwilowymi zanikami zasilania radził sobie doskonale.

Reply to
Jarosław Sokołowski
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

rrrrrrrrrrr pisze:

zrobiłem kilka fotek webcamerą tego zasilacza

producent to nikomu nie znany Newton Power Ltd ochywiście z Chin.

Może komuś obił się o oczy zasilacz o takich gabarytach zamontowany w jakimś innym sprzęcie (Dell, HP, cokolwiek) i można to legalnie kupić .

hellp

Reply to
Roman Rogóż
[...]

Kojarzę komputery w obudowie slim firmy Tulip z podobnym zasilaczem. Ale to było ładnych parę lat temu...

RoMan Mandziejewicz pisze:

podłączyłem zwykłego ATXa z dodatkowym konektorem 4 pinowym (ponoć to do wersji z pentum 4) i płyta ruszyła. zasilacz ma dodatkowe złącze (monitorowanie płyty ?) ale jak widzać nie jest niezbędne do poprawnej pracy. Chwilowo działa to z otwartą obudową i flakami na wierzchu, ale temat trzeba jakoś normalnie rozwiązać. Romek

Reply to
Roman Rogóż

Roman Rogóż pisze:

Śp. JTT w swoich Adaxach w obudowach slim i baby stosowało coś takiego. Może ktoś ma starą obudowę z zasilaczem i opchnie. Osobiście sprowadzałem tego typu zasilacz po padzie u klienta - ale ponad 5 lat temu i nie pamiętam firmy. (ZTCP. zasilacz firmowała jedna z firm na A - AOC, Acer? - nie pomnę).

Nuter

Reply to
Sławomir Januszkiewicz

Reksio pisze:

szerokość 63 mm wysokość 58 mm długość 250 mm + 22 mm wiatrak razem z grillem

co do tolerancji to pasowanie luźne

Reply to
Roman Rogóż