Niedeterministyczne zachowanie I2C

Tak.

Ogólnie od jakiegoś czasu noszę się ze zrobieniem sobie takiego interfejsu do I2C i SPI (programowania AVR) do komputera. Narysowałem coś takiego, co o tym myślicie? Ze względu na LEDy zasilane będzie z zasilacza komputera (nie z LPT tylko bezpośrednio z zasilacza).

Pozdrawiam.

Reply to
Adam Wysocki

Pamięć jest tylko przykładem, docelowo będzie TC74.

A to fakt. Ale tak czy inaczej chciałbym mieć w PC-cie testowe środowisko do komunikacji po I2C.

Reply to
Adam Wysocki

Adam Wysocki pisze:

A jeżeli zapragniesz zrezygnować z portu LPT (ze świecą go szukać w nowych komputerach), w dobie USB istnieją scalaki pokroju FT2232 załatwiające całą serializację USB<->SPI oraz jednocześnie USB<->UART. I2C też się da.

Reply to
Adam Dybkowski

Racja. Przepnę te rezystory po stronie LPT (13 i 4).

Reply to
Adam Wysocki

Racja. Przepnę te rezystory po stronie LPT (13 i 4):

Adam Wysocki

Słyszałem o FTDI :) Ale mam już komputer do tego, on ma LPT.

Reply to
Adam Wysocki