Napiecie wyjsciowe gitary

Robie efekt do gitary i staram sie zasymulowac go w pspice. Czy nie wiecie moze jaka jest mniej wiecej amplituda sygnalu na wyjsciu gitary elektrycznej (w moim przypadku Epiphone Les Paul) bo niestety pod reka zadnej aparatury pomiarowej nie posiadam a potrzebuje tego szybko bo terminy gonia:) Dzieki from the mountain

Reply to
ucho

Użytkownik ucho napisał:

To zależy jakie masz przetworniki... jeżeli pasywne to powiedzmy od 50 do 300 mV.. aktywne (nie pamietam dokladnie) ale po około 1 V..

Pozdrawiam kim

Reply to
kim

Mam pasywne i cos tak mi sie wlasnie wydawalo ze to bedzie kolo 100 mV - dzieki (wczoraj uzyskalem na wyjsciu mojego efektu 120A pradu - to jest dopiero maszyna...)

Reply to
ucho