nakladka na procesor w tqfp - programowanie w ukladzie itp

Wlasnie szukam takiego smiesznego ustrojstwa i nie moge znalezc... znalazlem 'podstawki' testowe - do ktorych mozna 'wrzucic' tqfp albo innego so i zaprogramowac a mi chodzi po glowie cos nakladanego na przylutowany juz procesor - np na atmege16 w tqfp44 albo atmege128 - zeby wyciagnac tylko sygnaly jtaga/spi oraz zasilanie, reset, mase. Robie malutkie urzadzonko, w ktorym szkoda mi miejsca na zlacze jtag (zwlaszcza na grubosc) a mozliwosc upgrade flasha by sie przydala...

Ewentualnie macie pomysl jak samemu wykonac taka zabawke? niestety goldpiny jakie mam najmniejsze to raster 2mm, trzeba by 'celowac' duzo dokladniej (tqfp ma rozstaw nozek 0.8mm)

Reply to
BartekK

Pszemol napisał(a):

Tak - ale pady sensownej wielkosci to za duzo miejsca, zwlaszcza ze jest bardzo gesto dookola procka ze sciezkami i rupieciami. Chyba bede musial zrobic "podstawke" wlasnie ze szpilkami - dokladnie wycelowanymi w nozki procesora...

Reply to
BartekK

Pszemol napisał(a):

wiesz jakiej wielkosci jest lcd z nokii? (sam wyswietlacz, nie plastikowa ramka na guziki i glosnik) - to pod spodem zmiescilem atmega16, zasilanie, rs485, zlacze do podlaczenia z zewnatrz i pare drobiazgow. Po stronie lcd na plytce nic nie moge miec - bo przylega do plytki na styk, a po stronie elementow jest juz gesto...

Reply to
BartekK

To może zrób sobie po prostu bootloader i upgrade po którymś porcie komunikacyjnym.

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski