najprostszy laser - help

Można kupić diody laserowe, 'luzem' o lepszych parametrach niż te ze wskaźników, ale potrzebne jest do tego zasilanie i pewno chłodzenie.

Reply to
Filip Ozimek

Tutaj jest większy wybór:

Filip Ozimek

No jak za laser 5MW (mega) to cena dosyc niska;)

Reply to
T.M.F.

wziąć breloczki i wymontować z nich diody. Podłączyć tak, jak się powinno (a nie jak jest), dodać lepszą optykę (np. obiektywy do miniaturowych kamer). To najtańsze rozwiązanie. Jak masz pieniądze, to możesz kupić gotowe lasery np. w firmie Laser2000.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ale czego chcesz od ich optyki ? IMHO calkiem dobra i wcale nie jestem pewien czy w amatorskich warunkach zrobisz lepsza.

Problemem jest ich zbyt mala moc jak na to zastosowanie.

zrobisz, jak weźmiesz takową z miniaturowych kamerek. Robiłem, działa.

bez przesadyzmu. Diody breloczkowe mają od 2 do 5mW (mierzone) i właściwie podpadają pod klasę 3a.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

A zdradzisz, skąd wziąć takową? Tanio? (oczywiście warunki polskie, w ogólności unijne).

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

same obiektywy kupowałem. Chyba w Conradzie za jakieś 10EUR czy coś w tym guście.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Dzieki!