Nagrywanie przez USB

Czesc Poszukuje czegoś co było by wstanie zgrac dzwiek przez port USB. Widzialem otwarzacz na jakimś scalaczku. Chodzi mi gluwnie czy jest to mozliwe. jakiś schemacik ew. model scalaczka.Z góry dziekuje

Moj adres: snipped-for-privacy@nospam.poczta.fm przy odpowiedzi wytnii "nospam."

Reply to
luk
5 Aug 2003 14:16:35 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "luk" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Scalak to DS4201. Byl kiedys projekt na nim opisywany w EP. BTW: Slownik ortograficzny tez by Ci sie przydal ;-)))

Reply to
BLE_Maciek

Tuesday, August 05, 2003, 2:16:35 PM,luk nastukał(ła):

l> Czesc l> Poszukuje czegoś co było by wstanie zgrac dzwiek l> przez port USB. Widzialem otwarzacz na jakimś scalaczku. l> Chodzi mi gluwnie czy jest to mozliwe. jakiś schemacik ew. model scalaczka.Z l> góry dziekuje Byl projekt w Elektronice Praktycznej (Karta dzwiekowa na USB) Chyba miala tez wejscie(nie pamietam) - ale jest prosciutka w budowie.

Reply to
Łukasz Bolesta

Czy ten PCM2906 potrafi zgrac dzwiek na kompa, glownie o to mi chodzi

Reply to
zbrzezniak

tak, potrafi

Pzdr Marcin W

Dzieki wszystkim za pomoc

Reply to
luk

Witam! Ten DS4201 jest w/g AppNote jest produkowany przez Dallas, wiec powinien byc na stronie

a go tam nie ma. O co chodzi? Nie ten Dallas?

Pozdroofka Karol

U¿ytkownik "BLE_Maciek" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Bizon