nadajnik odbiornik do 500m radiolokacja

czesc,

szukam schematu lub gotowego urzadzenia ktore potrafiloby z grubsza zlokalizowac polozenie ruchomego obiektu (psa). Mysle o jakims malym nadajniku radiowym przypietym do obrozy, ktore wysylaloby impulsy radiowe pozwalajace w przyblizeniu, za pomoca odbiornika ktory milbym ja, okreslic miejsce pobytu zwierzaka (dokladnosc naprawde zadna, chodzi nawet tylko o wylapanie kierunku). Widzieliscie cos takiego albo macie jakis pomysl na takie urzadzenie.

sekai

Reply to
sekai

On Behalf Of sekai

Nie istniej w powszechnej dostępności. Do namierzenia źródła sygnału potrzeba 2 urządzeń z antenami kierunkowymi. Na 500m to już jest wyzwanie. Taniej wyjdzie kurs szkolenia psa i zakup _idywidualnego_ gwizdka.

Ewentualnie poszukaj pod hasłem "polowanie na lisa".

pzdr Artur

Reply to
ziel