multiplekser wizji MAX4314 i problem z wizją

Hej! Mam następujący problem z multiplekserem wizji MAX4314 (4 wejścia wideo): układ po zmontowaniu wg noty aplikacyjnej, sprawdzeniu napięć itp. ..nie działa. Objawy są następujące: podłączanie przwodu sygnałowego i masowego nie powoduje pojawienia sie sygnału na wyjsciu. Po podłączeniu, na dowolne wejście, tylko przewodu sygnałowego (ekran 'wisi') sygnał pojawia sie na wyjsciu. Nie działa więc przełączanie kanałów, sygnał i tak przedostaje sie na wyjscie obojetnie na ktorym jest wejsciu. Podłączenie dwoch sygnałów (znów bez ekranów) na różne wejścia powoduje, ze pojawiaja sie one oba na wyjsciu (mieszają sie). Rezystory zewnętrzene (75ohm) na wejsciu i na wyjsciu podpięte wg noty aplikacyjnej. Dziwi mnie to mieszanie, brak przełączania kanałów i to ze podpięcie ekranu do masy (wspolnej z zasilaniem wg noty) powoduje calkowity brak sygnału. Mam nadzieję, ze znajdą sie osoby zorientowanie w tym temacie :) pozdrawiam

Reply to
r.baszak

Użytkownik snipped-for-privacy@retron.pl napisał w wiadomości news:dpiubl$mhf$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Sterujesz wejściami sterującymi tak jak opisane w tabeli 2 w pdf-ie MAX4311/MAX4314 SHDN A1 A0 CHANNEL SELECTED

nie moą być nie sterowane.

Reply to
elmarco

Użytkownik snipped-for-privacy@retron.pl napisal nam:

gdzie go kupiles?

Użytkownik "Krzysiek." snipped-for-privacy@dla.zaufanych.zapytaj> napisał w wiadomości news:43bdbcca$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

'request samples'

Reply to
Radek

Użytkownik "elmarco" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dpk1j9$1sq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

SHDN jest w stanie wysokim- zwarty na stałe do Vcc, czyli zawsze wlaczony (wg instrukcji), A1 i A0 sa oczywiscie sterowane z zewnątrz sygnalami '0'-0V, '1'-5V inne pomysly?

pozdrawiam

Reply to
Radek

od grudnia zamowienie znika magicznie samo, sklep nie wiem ile w koncu liczy

10$ czy 50$ za zamowienie :(