MOSFETy na duży prąd >400A DC cią

No i zakupiłem to zdalne sterowanie MOSFET. W środku moduł zdalnego sterowania i może troche solidniejszy, zintegrowany przekaźnik do sterowania wyciągarką. Zintegrowany - jeden zamiast czterech. Te MOSFETy to oni chyba w module zdalnego sterowania zabudowali i użyli jako chwyt reklamowy.

Dalej twierdzę, gotowe rozwiązanie istnieje, kosztuje jednak zdecydowanie za dużo.

Czy na prawdę nic się nie da zrobić?

Pozdrowionka

Piotr

Reply to
PKi

Użytkownik "PKi" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f22fgr$5t2$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

W tym metalowym pudle jest przekaźnik elektromagnetyczny a nie oczekiwane tranzystory MOSFET ? Czy ja Cię dobrze rozumiem ?

Reply to
lwh

lwh napisał(a):

Tak, dobrze mnie rozumiesz. Jest przekaźnik elektromagnetyczny z takim układem styków jaki jest potrzebny do wyciągarki właśnie. Postaram się jeszcze dziś załączyć fotki.

Reply to
PKi

Użytkownik "PKi" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f246th$kpq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Wniosek może być tylko jeden Projektant tego urządzenia nie miał z czego wybrać zdatnych do użytku tranzystorów mocy, by zmieścić się w rozsądnej cenie. Kłopoty omawialiśmy już we wcześniejszej dyskusji.

Reply to
lwh

lwh napisał(a):

Mogę mieć tylko nadzieję że stycznik będzie wytrzymalszy od poprzednich rozwiązań.

Reply to
PKi