monitor [LG795FT] i brak niebieskiego...

Sat, 15 Nov 2003 14:28:47 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "JERZY" < snipped-for-privacy@poczta.fm wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Poporawiaj tez inne luty, nie tylko od zlacz, a poza tym - moze np. jakis rezystor ma urwana nozke i "raz styka raz nie styka". Poszukaj dokladniej.

Reply to
BLE_Maciek

JERZY naskrobał:

Nie kombinuj tylko popraw _każdy_ lut na tej płytce. Ja usiłowałem kiedyś wykryć który to lut - ni cholery się nie dało znaleźć mimo że ewidentnie był na takiej płytce. W końcu straciłem cierpliwość, przelutowałem wszystkie punkty i do dziś jest OK

Reply to
Jacek Maciejewski