Moment silnika krokowego - błąd

Ktoś zechce zerknąć i powiedzieć/zgadnąć :-), które wartości są prawdziwe?

Krótki
Od strony 33 są wykresy. Momenty są podane w N*cm i oc*in, ale mi wychodzi, że albo oc*in są o połowę za małe, lub Ncm o połowę za duże. Które są prawdziwe?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

*inch+to++kg*cm A kg*cm to będzie 10N*cm, więc dla losowego punktu się zgadza.

Reply to
Michoo

O, nawet bezpośrednio:

*inch+to++N*cm+

Reply to
Michoo

Użytkownik "Michoo"

No pewnie. Ja na upartego odwrotnie przeliczałem. To w nawiasach brałem za oc*in a to są N*cm. Dzięki za kaganek... :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski