Mocy przybywaj !!!

W zasadzie to juz jest - obecnie sie tylko narzeka na kiepski parametr lm/$ :-)

Przy czym w kwestii oswietlenia maja powaznych konkurentow - lampy wyladowcze, dokladniej swietlowki, ksenonowe i inne metalohalogenkowe. Tanieja z dnia na dzien i oferuja sprawnosc nieosiagalna chwilowo dla LED.

Jak najbardziej realny wyrob - luxeon/lumileds [HP/Agilent].

Podobne robi tez Osram.

Eh gdyby takie coś na podczerwień. Mam pomysła JanuszR

Reply to
Janusz Raniszewski

Janusz Raniszewski:

są takowe, tylko niestety nieco droższe (tak od 30EUR w górę)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Dzięki za inspirację, znalazłem :) JanuszR

Reply to
Janusz Ramiszewski