miniaturowe trafa WN

poszukuje miniaturowych transformatorkow WN lub trafopowielaczy. interesuje mnie napiecie rzedu 7..10kV /1mA oraz 1..2kV/1mA mam kilka wyciagnietych z malutkiego TV oraz kserokopiarek, ale potrzebuje tego wiecej sztuk najlepiej zeby mozan bylo kupic w sklepie z czesciami serwisowymi. nie chce ladowac do projektu wielkeigo powielacza od monitora..szczegolnie ze potrzebuje 3 regulowane napiecia. czy kojarzycie w jakim sprzecie wystepowaly jakies miniaturowe trafka? jakis symbol wystepujacego w malym TV, oscylu czy innym sprzecie, ktory mozan kupic. zaplonowe do lamp wyladowczych chyba nie sa przystosowane do pracy ciaglej, a do tego maja za mala moc.. te od CCFL maja za male napiecie chyba..i nie chce mi sie kombinowac z powielaczami Villarda na wyjsciu.. zreszta luzem ich chyba nie kupie..

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Moze trafko do TV - w koncu sa dystrybutorzy Koenig'a.

Reply to
PAndy

ma byc male - chyba ze znasz model trafka od malutkiego TV

Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Miałem taki sam ból w sprawie trafa do zasilacza 1kV/3mA do PMT. Stosowałem przez długi czas rosyjskie do telewizorów turystycznych - pierwotne nawijałem sam. Gdy skończyły się szukałem jakiś zamienników. Chyba wcale nie handluje się teraz małogabarytowymi transformatorami WN. Tylko kompletne trafopowielacze w dodatku duże. Zamawiam w ferysterze.

Reply to
Mariusz Dybiec
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Nie wiem czy nie zdradzam tajemnicy handlowej ale to było jakieś naście złotych.

Reply to
Mariusz Dybiec