mikroprocesorowa ośla łączka - ma ktoś?, skąd zassać

Witam! Wszystkie linki do tego kursu jakie znalazłem na googlu nie działaja. Na nowym serwerze elektronika.qs pliki html z kursem są puste...

Mógłby ktoś mi podesłać? plizz

Michał

Michał T napisał(a): <blockquote cite="middbiaet$e39$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl" type="cite">

<pre wrap="">Witam! Wszystkie linki do tego kursu jakie znalazłem na googlu nie działaja. Na nowym serwerze elektronika.qs pliki html z kursem są puste...

Mógłby ktoś mi podesłać? plizz

Michał

</pre> </blockquote>  Nie wiem czy o to chodzi: <a href="
Reply to
Kudlaty

ostatnio na to :p

Nie, to nie to, tam jest jedynie wstęp do serii artykułów. Nie mogę nigdzie znaleźć reszty.

thx,pozdro