Mierniczek na USB się rozjeżdża?

Elo

Kupiłem od majfrendów ze 3 lata temu taki prościutki miernik wtykany w gniazdo USB. Obecnie, mimo nieobciążenia wyjścia, wskazuje mi pobór prądu 0.02A. Dotąd było oczywiście 0.00A

Ktoś coś podobnego odnotował w swoim? Kupić nowy, czy da się to naprawić? Coś się rozjechało?

Reply to
Zbynek Ltd.

W dniu 2019-02-02 o 12:05, Zbynek Ltd. pisze:

Instrukcja kalibracji zerowego prądu jest np. tutaj:

Netx

Netx napisał(a) :

Wow. Niezłe, że tak można tym sterować. Dziękuję za podpowiedź.

Szkoda, że u mnie nie działa. Mam wskaźnik z 2 cyframi prądu po przecinku, nie z 3. Nie mam też pamięci. U mnie działa tylko odwrócenie ekranu. Nic nie daje wciskanie na długo, krótko, jeden raz, wiele razy, itd. itp.

Reply to
Zbynek Ltd.