meskie czy zenskie?

Rewolucja w elektronice!!!

Od dzis panowie kupijemy tylko wtyczki meskie a panie tylko zenskie ..... tylko prosze mi nie mowic ze wtyczka meska do meskiej nie pasuje ... to bylaby dyskryminacja!!!! Pasuje i juz meska z meska i zenska z zenska

Moze z jakis czas kazde urzadzenie z CE bedzie musialo miec takie konfiguracje zlaczek :-)))))))))))))))))))

Reply to
homo

Nie moge na to patrzec, zygac mi sie chce!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply to
Adi" <adrianhibszer_wytnij

Ale jaja .... A ja nie moge wsadzic meskiego w meskie :-) Jak sie komus uda to dajcie znac .....

Brawo dla autora watku .... w sumie nie widzialem jeszcze lepszego argumentu przeciw :-)

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

:D

Jak znam szajbusów od Political Corectness, to będą to w stanie przeforsować :D

KS

Reply to
ks
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Użytkownik Tomasz Bednarz napisał:

Kiedys pozenilem 2 zenskie. Dokladnie tak, jak w zyciu - uzylem centymetrowych kawaleczkow drutu fi 0,5... Pzdr, POKREC.

Reply to
POKREC

Niestety sprawa stracona. Nie ma to nic do rzeczy bo zlacze meskie po polaczeniu z zenskim nie rozmnozy sie i nie dadza swiatu malych zlaczatek. IBM juz robil do sieci TokenRing zlacza hermafrodytyczne ale jeszcze nie bylo zlaczy homoseksualnych.

Pozdro Grzechu

Reply to
Greg