MC1204, zamiennik chocby funkcjonalny ?

sproboj na MC 1206, być może jest łatwiejszy w dostępie a fukcje w zasadzie te same. Pozdrawiam

arex

Reply to
arex arkadiusz rekas

Jesli chodzi Ci o jedną sztukę to mam w szufladzie. Nie wiem czy sprawny, bo nigdy nie udało mi się skończyć zegarka na nim. Jestem z Sosnowca. Oddam w dobre ręce.

Reply to
Sebastian Bialy

PAndy snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Właśnie z tym może mieć problem bo z tego co pamiętam ten wyświetlacz był połaczony w mocno nietypowy sposób - połowa segmentów podłączona do jednej katody, połowa do drugiej. Wyświetlacze mające jedną wspólną elektrodę się nie nadawały. pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

Tu masz gotowy

--
Marian
Reply to

U¿ytkownik "Tomek" napisa³ w wiadomo¶ci news:41ee46c7$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

SP9LWH

U¿ytkownik "Tomek" napisa³ w wiadomo¶ci news:41ee46c7$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Czy warto to robiæ na piechotê ? Ile kosztuje wy¶wietlacz z zasilaczem? Je¶li ju¿ to samoustawiaj±ce siê (DCF ?) Mo¿e który¶ z takich da siê tanio kupiæ:

SP9LWH

U¿ytkownik "Tomek" napisa³ w wiadomo¶ci news:41ee46c7$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Jego "wnuczka" Ci znalaz³em:-)

SP9LWH

ale ja robie wlasny od podstaw na wyswietlaczach matrycowych 5x7

w celach edukacyjno hobbystycznych :)

Pozdrawiam AzaZeL

Reply to
AzaZeL

U¿ytkownik Tomek napisa³:

Ja mam druga (nowka), mozemy sie dogadac :)

...ze tez przelezalo tyle lat u mnie...

Pozdrawiam Andrzej

Reply to
Andrzej Augustynowicz

Jasne, ¿e mo¿emy :))) ... za ile ??? je¶li to MC1204 (zero cztery...) bo dosta³em ju¿ inn± propozycjê ale okaza³o siê, ¿e to by³ jednak "..06"

fakt... mój przynajmniej siedzi ca³y czas w zegarze i... dzia³a :)))

--
Tomek
Reply to