LPC2294 - zly program?

Grodo napisał(a):

(...)

Zbytnio ARM-ami się nie zajmowałem (po tym jak uwaliłem jednego ;)), ale kilka uwag:

- kompilator mógł zoptymalizować kod i wywalić pętle ;), w końcu nic w nich nie robisz (nie wiem czym mierzysz napięcie ale zbyt może przebieg jest zbyt szybki).

- o ile dobrze pamiętam to na początku programu musi być przeprowadzona konfiguracja procesora,

- sprawdź czy procesor działa w poprawnym "trybie", być może któraś noga jest w nieprawidłowym stanie i procesor np. wchodzi w procedurę przywracania bootloadera.

Pozdrawiam MD

Reply to
Maksymilian Dutka