LM1086IS-5.0 TO263 - gdzie kupic w PL detalicznie?

Może być jakiś odpowiednik na mniejszy prąd (min. 500 mA). Nie pasuje mi żadna kombinacja a'la 7805, bo ma inny pinout.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam snipped-for-privacy@pl.misc.elektronika napisał:

kiedyś widziałem go w jakimś sklepie elektronicznym za 17zł (!), wersja TO220 umieszczona parę linijek niżej kosztowała 3.5zł... niestety nie powiem Ci który to sklep - sprawdzałem w mselektronik i tranzystor.pl - mają tylko TO220 - przekonany byłem że to w jednej z tych firm to widziałem :)

Reply to
=?

Adam snipped-for-privacy@pl.misc.elektronika napisał:

kiedyś widziałem go w jakimś sklepie internetowym za 17zł (!), wersja TO220 umieszczona parę linijek niżej kosztowała 3.5zł... niestety nie powiem Ci który to sklep - sprawdzałem w mselektronik i tranzystor.pl - mają tylko TO220 - przekonany byłem że to w jednej z tych firm to widziałem :)

Reply to
=?

Pewnie na tym sie skonczy, ze wlutuje "na lezaco" TO220. Miejsca na plytce wystarczy.

Reply to
Adam Dybkowski