LG Flatron strzela do mnie, a potem pompuje się :-)

Mój Phlathron ELDŻI ostatnio często do mnie strzelał. Pewnego razu strzelił trzykrotnie i po następnym włączeniu kompa był już czarny ekran, ale po odłączeniu kabla można było jeszcze oglądać trzochę rozciągnięte w pionie okienko z napisem "brak sygnału". Co się w nim zepsuło? I jaki jest orientacyjny koszt uszkodzonego podzespołu?

grafick

Reply to
sotb

obstawiam powielacz lub jego sterowanie koszt powielacza to 40...100zl..

Reply to
Greg(G.Kasprowicz