Lekki zasilacz 12V

Witam!

Poszukuję lekkiego (więc impulsowego) zasilacza. Nap. wyjściowe 12V, napięcie wejściowe 110-230V, prąd do 1,2A.

Googlam trochę, ale nie znalazłem niczego takiego.

Marcin

Reply to
Marcin 'Chomik' Nowak

Słabo góglasz... Ale jak się nie dogóglasz i nie potrzeba Ci żadnych CE, to zgłoś się na priva.

Paweł napisał(a) 11/4/2004 6:22 PM:

Ich znalazłem, ale te zasilacze wcale nie są lekkie. A na dodatek napięcie wejściowe mają do 160 V.

Marcin

Reply to
Marcin Nowak

Powitanko,

Nie do, tylko od: "napięcie wejściowe 160 - 265 V AC 50 - 60 Hz"

to znaczy lekki? Powyzszy:"waga 175g" Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Dnia 11/4/2004 11:51 PM, Użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

Oczywiście, że "od". Mea culpa. Ale ja chciałem od 110V.

Ok, ten jest lekki. Wcześniej patrzyłem na inne modele, które ważą ok.

300g.

Marcin

Reply to
Marcin 'Chomik' Nowak