ładowarka

Witam mam ładowarkę uniwersalną Philipsa, taka co to ładuje wszystkie popularne aku (9V, R3, R6, R14 R20) z tego co widzę to jest chyba oparta o timery niestety, mierzy czas ładowania określonym prądem:( chcę wykorzystać obudowę i wsadzić coś z prawdziwego zdażenia, może namiar na jakieś schematy? literatura\ gdzie coś podobnego było publikowane? ładuje się tem po dwa aku

Reply to
Jawi