kulki pozlacane

Czy macie namiar, gdzie mozna kupic kulki pozlacane? potrzebuje z 50 sztuk (pewnie wystarcza mi do konca zycia), do "autorskiego" czujnika ruchu.

Reply to
JarekC

JarekC pisze:

A nierdzewne nie nadają się ?

Reply to
PeJot

I nie próbuj. Przy niskich napięciach i małych prądach nie działają. Z jakiegoś powodu są nierdzewne. Ten powód jest przyczyną że w pewnych warunkach pomimo że metalowe to prąd przez nie nie chce płynąć.

Reply to
kogutek44

Wg. dokumentacji wymagają one równolegle podłączonego kondensatora. Przez zmianę jego pojemności można regulować czułość układu. Używałem takich czujników. Działały bardzo dobrze.

Paweł

Reply to
Paweł