bronek.tallar

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:no0mnu$2mr$ snipped-for-privacy@dont-email.me... adamschodowy pisze:

Ale tak z ciekawosci - czyje to logo ?

Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57a45f14$0$15199$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:no0mnu$2mr$ snipped-for-privacy@dont-email.me... adamschodowy pisze:

Harris

Reply to
Ghost

no wlasnie, najwyrazniej ma zanczenie bo po przekopaniu paru not okazuje sie ze rozni producenci podaja rozne parametry graniczne, a z tym harrisem to na poczatku tak typowalem, po czym okazalo sie ze (aktualne) logo jest inne i szukalem w prozni, a potem ze kluczowy kawalek harrisa juz nalezy do ti, ktory oznacza uklady po swojemu....

Reply to
adamschodowy

adamschodowy pisze:

Jak chcesz go użyć w pobliżu np częstotliwości max to masz w sumie 2 opcje, sprawdzić czy fizycznie da radę mimo noty mówiącej że nie, bo zwykle i tak jest spory zapas, albo poszukać u innego producenta tudzież innej rodziny (np F). W sumie nie napisałeś po co Ci ta informacja.

Reply to
AlexY

właśnie po to :) niektórzy interesujacy mnie zakres gwarantują gdy się układ zasili powyżej np 6v, inni podają te dane tylko do 4,5v - stąd te poszukiwania.

Reply to
adamschodowy

adamschodowy pisze:

Cena około 10zł jest zaporowa by kupić jeden na próbę?

Reply to
AlexY

stanowczo tak, one normalnie kosztują z półtora złotego w detalu :)

Reply to
adamschodowy

adamschodowy pisze:

[..]

Możliwe, tu gdzie mieszkam części mogę kupić jedynie on-line i takie ceny na szybko wyguglałem.

Reply to
AlexY